Firma Productie Publicitara Cluj Napoca

Mindlens

Firma Productie Publicitara Cluj Napoca reprezinta pagina unde puteti gasi informatii utile despre Firma Productie Publicitara Cluj Napoca: Mindlens.

  Mindlens este o agentie de branding si promovare care isi desfasoara activitatea in Cluj-Napoca, Alba si Bistrita.
  Misiunea noastra este sa proiectam si sa implementam planuri de branding si promovare in functie de buget. In Romania, exista o prejudecata gresita, aceea ca doar companiile care isi desfasoara activitatea la nivel national sau international au nevoie de un plan de branding. O alta misiune Mindlens este de a schimba aceasta prejudecata.

Servicii

Identitate lingvistica

  • Strategie de nume
  • Slogan
  • Copywriting

Identitate vizuala

  • design logo
  • design grafic (autocolante decoratii autovehicule, vitrine, bannere stradale, bannere digitale, casete luminoase/neluminoase, litere volumetrice, mesh-uri, grafica pentru serigrafiere, pliante, flyere, cataloage, mape de prezentare, afise, design ambalaje produse, calendare mari, calendare de buzunar, carti de vizita, foi cu antet)
  • web design

Pozitionare

  • stabilirea locului companiei si a serviciilor sau produselor sale in mintea consumatorului

Manual de identitate

Printuri

  • carti de vizita
  • flyere
  • cataloage
  • mape de prezentare
  • calendare
  • agende

Signalistica

  • casete luminoase
  • bannere
  • stoppere stradale
  • decorari auto

Obiecte personalizate

  • pixuri
  • brichete
  • brelocuri

Promovare web

  • web design
  • optimizare pentru motoarele de cautare

Strategii de comunicare a brandului
Campanii de promovare

  • stabilirea cailor de comunicare
  • stabilirea produselor publicitare
  • conceptie si realizare grafica

Campanii PR
Planificari media

Cercetari de piata
Analiza situationala

  • descriere a companiei, produse, servicii, misiune, valori, scopul analizei

Studiu general asupa pietei

  • care sunt principalii actori, raportul cerere/oferta, trenduri viitoare

Analiza competitiei

  • cine este competia companiei in cauza, locul si strategia lor de promovare si marketing

Profilul clientului

  • comportament, principii, valori, segmentare

Analiza SWOT

  • puncte forte, puncte slabe, riscuri si oportunitati ale companiei

Studii de imagine

Galerie foto