3 medii principale pentru productiile publicitare

3 medii principale pentru productiile publicitare

1_12Virtual orice mediu poate fi folosit pentru reclame . Reclamele comerciale pot include picturi pe pereti, bannere, mobilier pentru strazi, flyere printate si carti de vizita, publicitate radio si TV, bannere web, teme pentru telefoane, carucioare de cumparaturi, popupuri web, reclame in statiile de autobuz, reclama realizata de promoteri, imprimeuri pe mijloacele de transport in comun, bannere atasate, usi printate pe masinile de taxi, stickere, publicitate scrisa etc.

Reclamele televizate si reclamele muzicale

Reclamele televizate unt considerate in general cele mai eficiente mijloace de reclama, dar si cel mai costisitor mod de a face reclama unui produs.  De exemplu Super Cupa Anuala de fotbal din Statele Unite este cunoscut ca cel mai costisitr eveniment de la televizor. Custul mediu pentru o difuzare unica de 13 minute este aproximativ de 3.5 milioane de dolari. Reclamele virtuale pot fi inserate intr-un program de grafica pe calculator. Reclamele virtuale pot fi inserate in programe pentru reclame. De asemenea acestea pot inlocui bannerele care nu sunt relevante in procesul de vanzare. Bannerele virtuale pot fi inserate acolo unde nu exista bannere fizice pentru a castiga audienta. Aceasta tehnica este folosita in principiu de evenimentele TV. De asmenea se practica plasarea de produse vrtuale.

Reclamele informative

O reclama informativa este o reclama TV in format lung de maxim 5 minute. Principalul obectiv al unei reclame informationale este de a impulsiona cumpratorii, astfel incat un potential cumparator sa vada prezentarea si sa cumpere produsul imediat folosind un numar de telefon difuzat sau un site web. Reclamele informative descriu, afiseaza si demonstreaza ca produsele si calitatile acestora sunt bune, si primesc frecvent testimoniale din partea publicului si a profesionistilor in domeniu.

Reclamele radio

Acestea sunt o forma de reclama prin unde radio. Reclamele radio sunt difuzate prin unde radio, fiind transmise unei antene si de acolo la dispozitivul de receptie. Timpul de transmitere este cumparat de la o statie radio sau de la o retea de dispozitive radio. In timp ce mediul radio are limitarea de a fi restrictionat la sunet, cei care apeleaza la astfel de mesaje publicitare considera asta un avantaj.

Reclamele online

Publicitatea online este o forma de promvare care foloseste internetul si reteaua WWW pentru a exprima sau a livra mesaje de marketing care sa atraga clientii. Reclamele online sunt distribuite catre server. Exemple de reclama online pot include reclamele contextuale care apar pe motoarele de cautare, bannerele online, textele sugestive, reclamele media, reclamele pe retele de socializare, promovarea mesajelor pe site-uri create special pentru reclame, marketingul pe mail inclusiv spam-ul.