Capitolul I - Dispozitii generale Art. 1 Prezenta lege are drept scop protectia comerciantilor impotriva publicitatii inselatoare si a consecintelor defavorabile ale acesteia, precum si stabilirea conditiilor in care publicitatea comparativa este permisa. Art. 2 (1) Dispozitiile prezentei legi se aplica continutului materialelor publicitare si mesajelor publicitare, oricare ar fi mijlocul de com
Publicitatea inselatoare este reprezentata de folosirea falsului in reclame reprezentarea gresita a produselor, ceea ce poate influenta in mod negativ alte firme producatoare si de asemenea si cumparatorii. O reclama are potentialul de a convinge oamenii faca tranzactii comerciale pe care altfel le-ar ignora. In aceasta categorie putem sa intalnim cu urmatoarele forme de publicitate inselat
Art. 22. - Este interzisă amplasarea mijloacelor de publicitate luminoase pe suporturile existente care nu au fost destinate publicităţii, cum sunt: stâlpii de telecomunicaţii şi/sau electricitate, instalaţiile de iluminat public, instalaţiile de semaforizare. Art. 23. - (1) Pot fi amplasate panouri publicitare, ecrane şi publicitate luminoasă pe calcane, pe faţade, pe tera
Art. 4 lit. c) din Legea nr.148/2000 privind publicitatea defineste publicitatea comparativa ca fiind „acea publicitate care identifica explicit sau implicit un concurent sau bunurile ori serviciile oferite de acesta. Deci publicitatea comparativa consta in confruntarea propriilor produse sau servicii cu cele ale unui concurent, intr-o maniera de natura sa evidentieze publicului avantajele c
Art. 1. - Prezenta lege stabileste masuri cu privire la publicitatea produselor din tutun, precum si cu privire la promovarea acestora in presa si in alte publicatii tiparite, in emisiuni radiodifuzate, prin servicii ale societatii informationale si prin sponsorizarea in domeniul tutunului, inclusiv prin distribuirea gratuita a produselor din tutun, in vederea prevenirii consumului produselor din