Avantajele publicitatii online

Avantajele publicitatii online

1_08Publicitatea online, numita si publicitate pe internet este o forma de publicitate care foloseste Internetul pentru a trimite mesaje promotionale consumatorilor. Aceasta include, marketingul prin e-mail, marketingul pe motoare de cautare, marketingul social si media, multe tipuri de dispozitive de divertisment inclusiv publicitatea prin bannere, si reclamele pentru telefonul mobil. Ca si alte medii de reclame, reclamele online implica un mediu de publicare care integreaza reclamele in continutul sau online si o reclama care ofera informatiile designul ce trebuie vizualizat de client.

Publicitatea online, intalnita si sub numele de publicitate interactiva, este o forma de publicitate in Internet care foloseste media online (pagini web, newsletter, e-mail) pentru a transmite un mesaj catre clientela (audienta) dorita.

Exista mai multe forme de promovare a reclamei online, printre care bannerele publicitare, publicitatea contextuala si reclama prin motoare de cautare.

Publicitatea online, numita si publicitate pe internet este o forma de publicitate care foloseste Internetul pentru a trimite mesaje promotionale consumatorilor. Aceasta include, marketingul prin e-mail, marketingul pe motoare de cautare, marketingul social si media, multe tipuri de dispozitive de divertisment inclusiv publicitatea prin bannere, si reclamele pentru telefonul mobil. Ca si alte medii de reclame, reclamele online implica un mediu de publicare care integreaza reclamele in continutul sau online si o reclama care ofera informatiile designul ce trebuie vizualizat de client.

Publicitatea online, intalnita si sub numele de publicitate interactiva, este o forma de publicitate in Internet care foloseste media online (pagini web, newsletter, e-mail) pentru a transmite un mesaj catre clientela (audienta) dorita.

Exista mai multe forme de promovare a reclamei online, printre care bannerele publicitare, publicitatea contextuala si reclama prin motoare de cautare.

in comparatie cu o campanie de publicitate traditionala, publicitatea pe Internet se poate realiza intr-un timp real si poate fi usor schimbata sau oprita, in functie de modul de raspuns al utilizatorilor. Se pot chiar testa anumite bannere, si de asemenea putem foarte usor sa ne adaptam fiecarui public in functie de cerinte. Un alt avantaj fata de mijloacele traditionale este faptul ca vizitatorii pot interactiona cu produsul, il pot testa si il pot chiar cumpara. De exemplu, multe companii de soft-ware directioneaza utilizatorii catre site-uri unde acestia pot descarca demo-ul unui anumit produs. Acesta este o modalitate a marilor companii de a castiga increderea clientilor dar si de a-i  incuraja sa cumpere acel produs. Femeile in comparatie cu barbatii sunt mult mai predispuse la achizitionarea anumitor produse de pe Internet. 

      Iata cateva motive care va vor face sa va ganditi daca mai vreti sa va promovati produsul sau serviciul printr-o campanie traditionala:

  • Internetul este global usurand astfel comunicarea la nivel international si reducand importanta locatiei (o pagina web poate fi administrata din orice colt al lumii atata timp cat exista internet).
  • Obtinerea cu usurinta si rapiditate a informatiilor prin folosirea programelor precum Netscape navigator sau Internet Explorer, dar si motoarelor de cautare Yahoo si Google
  • Informatiile pe care ni le ofera internetul pot fi sub mai multe forme text scris, audio, video sau imagini.
  • Libertatea de a alege ceea ce vrei sa vezi
  • Posibilitatea de a interactiona cu clientul (chestionare, comentarii, etc)
  • Internetul nu este limitat de spatiu si timp, prin intermediul acestuia putem avea acces la orice piata de pe planeta
  • Este cu desavarsire cel mai rapid mediu de comunicare in masa (transmiterea dezastrelor naturale sau a atentatelor de la 11 septembrie 2003)
  • Putem crea o baza de date cu informatii referitoare la clienti, ceea ce ne ajuta sa intelegem nevoile sau nemultumirile clientilor
  • Companiile pun la dispozitia consumatoriilor produsele direct pe site, acestia nefiind nevoiti sa se mai deplaseze pana la magazin
  • Creste brand awarness
  • Internetul ofera posibilitati creative ridicate
  • Internetul este instrumentul suprem de cercetare, cu capacitatea de a masura cu exactitate cat de multi oameni au utilizat acest mijloc si cati au cumparat un produs