Cursuri

Cursuri Productie PublicitaraCele de mai jos vor fi doar o conversatie familiara pentru oricine care lucreaza in productia de publicitate. Nu foarte multi oameni, inclusiv colegii din industria noastra, inteleg cu adevarat ce facem de fapt.Va prezentam de asemenea si avantajele pe care le au acele cursuri de formare.

Cursuri formare productie publicitara.

Departamentele de productie sunt nevazutele suruburi din industria publicitatii. Suntem obligati sa facem anunturile sa functioneze ca TV, Radio, Presa, Postere, Puncte de vanzare sau doar sa le facem despre orice altceva ce ar putea parea a fi necesar pentru majoritate. Putem lucra mult timp si sa primim provocari cu care nu am mai avut de-a face pana acum. In orice program, timpul nostru este redus la minimum, astfel incat tipii creativi pot stoarce un pic mai mult timp pentru a-si face sucurile creative sa curga in directia corecta.

Lucrarea cuprinde machete, redimensionarea anunturilor, tastarea, retusarea, potrivirea culorilor, editarea, traducerea, realizarea de machete, citirea probei, fotografierea, dublarea, subtitrarea, legatura cu clientii, mass-media, posturile de televiziune, presa, posturile radio, internetul, diferite site-uri, furnizori, doar pentru a numi cateva.

Aplicam cunostintele noastre privind regulile de marca, precum si respectarea regulilor tehnice stricte care, dupa cum se poate observa, guverneaza publicitatea, inclusiv greutatile maxime ale cernelei, zonele de siguranta (nu doriti ca linia juridica importanta care se incadreaza in pagina sau subtitrarea TV sa scada din partea inferioara a ecranului ), conversia tuturor spatiilor de culori incorecte in formatul corect (RGB pentru TV si Web, CMYK pentru presa, mai multe culori pentru ambalare), orientari locale. De asemenea, ne asiguram ca continutul nostru digital satisface toate criteriile editorului si asigura faptul ca toate echipamentele noastre tehnice sunt calibrate corespunzator pentru a asigura rezultate consecvente si exacte.

Si stii ce? Ne place. Suntem adesea chemati la munca sa lucram tarziu seara sau toata noaptea, la un moment dat, la lucru si la sfarsit de saptamana, pentru a respecta un termen limita, asteptati ore intregi pentru a crea un produs final sau pentru ca un client sa se deconecteze de la departamentul juridic cu anuntul care poate fi rulat sau poate fi dezmembrat in intregime. Suntem adesea trecuti cu vederea pentru premii, avantajele sunt putine si sunt departe de a fi la fel de celebrele pranzuri publicitare lungi. Dar, in ciuda a tot ceea ce avem un fior de a vedea munca pe care o producem aparand la timp si cautand cat mai bine posibil, realizand un produs final care satisface pe toata lumea din echipa. De la o zi la alta, avem putine idei ce ar putea fi aruncate asupra noastra, iar camaraderia intr-un departament de productie este a doua.

Fiind un geek, imi place sa fiu domnul Scott pe Enterprise, indiferent de ce se intampla in echipa noastra, pastram barca in functiune, uneori impotriva cotelor imposibile. Ok, ar putea fi o usoara exagerare, dar fara noi multe anunturi nu ar vedea lumina zilei, iar acest lucru il stiu si insisi producatorii de content.

Daca doriti sa aflati mai multe, adresati o intrebare in sectiunea de comentarii si voi face tot posibilul pentru a raspunde, chiar daca raspunsurile ar putea intarzia.