Firma de productie publicitara

Firma de productie publicitara

2_07O firma de productie publicitara este un serviciu dedicat crearii, planificarii si operarii cu productii publicitare si uneori de a promova aceste produse pentru clienti. O firma de productie publicitara este independenta de client si ofera un punct de vedere din afara unei companii care de exemplu depune efortul de a vinde produse clientilor. O agentie poate de asemenea sa opereze cu numeroase piete si strategii de brand precum si vanzari promotionale pentru clienti.

Cel mai frecvent clientii agentiilor includ firme si corporatii, organzatii non-profit si agentii guvernamentale. Agentiile pot fi angajate pentru a produce reclame TV si reclame radio ca parti din campania publicitara.

Agentiile de publicitate se prezinta atat sub forma unor magazine micute sau individuale, sau agentii medii si mari cum ar fi Traction, precum si agentii multinationale independente ca SMART, conglomerate de agentii ca Group, WPP Group etc.

Firmele nu trebuie sa se limiteze la oferirea bunurilor sau servicilor de calitate. Ele trebuie sa-i informeze pe consumatori in legatura cu avantajele acestora. Pentru aceasta, este necesar ca firmele sa utilizeze in mod corespunzator instrumentele de promovare in masa ale publicitatii, promovarii vanzarilor si relatiilor publice.

Publicitatea o putem defini ca fiind orice forma platita de prezentare si promovare impersonala a ideilor, bunurilor sau serviciilor prin mijloace de informare in masa (ziare, reviste, programe de radio, de televiziune si Internet) de catre un sponsor bine precizat. Multe organizatii folosesc publicitatea pentru a transmite unui anumit public mesaje referitoare la ele insele, la produsele si serviciile lor sau la modul lor de comportament, cu scopul de a determina un raspuns din partea acestuia. Raspunsul poate fi de natura perceptuala: de exemplu, consumatorul isi formeaza anumite pareri in legatura cu un produs sau o marca, ori acestea pot fi schimbate de catre reclama. El poate fi de natura comportamentala: de exemplu, consumatorul cumpara produsul sau sporeste cantitatea cumparata. La publicitate nu apeleaza numai firme, ci si organizatii cu scop nelucrativ si institutii sociale, cum ar fi institutiile filantropice, muzeele si organizatiile religioase care isi promoveaza cauza in randul unui public divers. Publicitatea este o buna metoda de a informa si a convinge, cu scopul de a crea preferinte pentru un anumit produs sau de a-i motiva pe consumatori sa consume un anumit produs.

Agentiile care se bazeaza pe creatie au afacerea bazata pe design si sunt cunoscute si ca magazine de creatie. Principalul lor interes este acela de a crea reclame publicitare sau branduri. Alte agentii de design si creatie pot oferi design pentru cumparaturile online. Agentiile media se concentreaza pe cumparaturi online. Clientii care se bazeaza pe o firma care este specializata strict in design trebuie sa isi asume preturile pentru serviciile oferite. Aceste agentii au de obicei un sistem de plata online.