Newsletterele

2_11Partea cea mai importanta intr-un newsletter este continutul. Este adevarat ca si designul joaca un rol vital in afectul asupra cititorului si asupra lizibilitatii. Newsletterul trebuie sa ofere si un mesaj puternic. Aceasta inseamna ca continutul trebuie sa fie lizibil, folositor si plin de semnificatie pentru cititori. In timp ce marile desene vor atrage atentia cititorilor continutul bun ii va face sa se intoarca  pentru mai mult.

O campanie de e-mail marketing ofera imensa oportunitate de a va prezenta mesajul dorit, intr-o maniera regulata si cu un cost extrem de mic, unui grup de oameni interesati de produsele sau serviciile voastre. Din punct de vedere al vanzarilor, suna extrem de apetisant, chiar daca marele beneficu al e-mail marketingului este acela de a genera loializare.

Marea provocare vine din generarea acelui continut care sa-i motiveze pe destinatari sa deschida, sa citeasca si sa raspunda newsletter-ului tau.

Newsletterele care ofera o lista cu ultimele stiri, produse sau servicii oferite de firma ta, nu vor fi citite decat poate de cei mai loiali clienti. Pentru a obtine mai mult, adica a genera o vanzare, trebuie sa oferi informatie obiectiva, care sa-i ajute pe potentialii clienti in luarea unei decizii. Favorabile, bineinteles, companiei tale.

Odata ce ai capatat obiceiul de a scrie acea informatie care se dovedeste de interes pentru clienti, vei gasi ca este extrem de usor sa strecori un mesaj publicitar care sa aiba un impact mult mai mare asupra destinatarului.

Urmatoarele sunt exemple de continut care se poate dovedi util pentru potentialii tai clienti: 

1. cum sa fie rezolvate anumite probleme cu care clientii se pot confrunta 

2. mici articole despre cum pot fi utilizate ultimele tehnologii, comercializate si de compania ta 

3. stiri si tendinte din industria in care activezi 

4. studii de caz legate de domeniul in care activezi

Pentru a crea un continut relevant, trebuie definita audienta si publicul tinta, si apoi prezentarea mesajului.