Panourile sunt reclame outdoor mari situate pe o structura, aflate in mod special in zonele cu trafic intens. Panourile prezinta reclame mari care pot fi vazute atat de masini cat si de soferi. Fiind foarte mari si cu sloganuri reprezentative, si fiind usor de vazut panourile sunt destinate si zonelor cu vanzari intense. Unele panouri sunt pozitionate in cele mai inalte locuri posibile, in zone specifice reclamei si pe arterele rutiere principale.
Publicitatea prin intermediul billboard-ului a schimbat peisajul mediului de advertising. Intinderea lui este direct proportionala atat cu cresterea numarului de consumatori, cat si cu evolutia continua a stilului de viata si a tehnologiei.
Avantaje:
- eficient in situatia amplasarii in zone cu trafic aglomerat impact vizual puternic amplasat inainte de locatia ce se doreste a fi promovata
- impulsioneaza consumatorul sa se indrepte spre respectiva locatie reprezinta un material publicitar
Cand doriti sa achizitionati un banner publicitar trebuie sa tineti cont de urmatoarele aspecte pentru a va asigura de eficienta:
- promovarii de care beneficiati datorita acelui panou(indiferent din ce clasa de tip, dimensiune sau complexitate face parte acesta).
- localizarea de bannere publicitare. In functie de locul unde acesta se afla amplasat panoul respectiv are parte de o anumita expunere in fata potentialilor clienti, carora dumneavoastra va adresati cu un mesaj publicitar. Sfat : Aveti in vedere zona de pozitionare, categoriile de varsta si ocupatie ale persoanelor ce il vor vedea, mesajul publicitar sa fie adecvat oamenilor ce il vor vedea.
- tip si dimensiune panouri publicitare. Cu cat este mai mare si mai complex va atrage mai multa atentie. Acest fapt este evident. Dar, in acelasi timp, conform asteptarilor, cu cat este mai mare si mai complex cu atat este mai costisitor. Aveti in vedere ce tip de campanie de promovare construiti, cat de agresiva este, pe ce perioada doriti sa o faceti (astfel incat sa puteti face estimari de costuri rezonabile), daca expunerea pe care o are datorita pozitionarii este corespunzatoare cu tipul si dimensiunea bannerului dorit.
- mesajul publicitar rulat pe respectivul panou sau banner. Un spot promotional atragator, conform intentiei si ofertei dumneavoastra, la momentul oportun este cheia succesului. Daca acest mesaj nu este realizat de o firma specializata in realizarea de astfel de spot-uri si mesaje aveti in vedere urmatoarele : mesajul trebuie sa fie cat mai scurt cu putinta, dar suficient de lung cat mesajul sa poata fi transmis in durata medie de vizionare a panoului de catre cei aflati in proximitatea sa, mesajul trebuie sa fie concis si atragator, convingator.
- tip afisare panouri publicitare, stradale sau nu. In functie de tipul afisarii bannerului, mesajul poate fi aratat potentialilor clienti cu o calitate mai clara sau mai putin clara a imaginii. In acest caz, bannere publicitare se impart in doua categorii : cele cu afisare de inalta rezolutie si cele cu afisare led mono sau multi color. Dupa cum usor va puteti da seama, cele de inalta rezolutie, ca un televizor gigant, sunt cele dorite de toata lumea dar in acelasi timp si cele mai scumpe.
Posterele sunt o alta forma de reclama cu panouri, plasate de obice pe drumurile principale sau secundare. Posterele sunt panouri mai mici decat cele obisnuite si sunt vazute in special de cei care locuiesc intr-o anumita zona sau de cei care isi desfasoara activitatea in zona respectiva, find accesibile mai mult celor care se deplaseaza pe jos.