Parti esentiale intr-o reclama de succes

Parti esentiale intr-o reclama de succes

1_10Atunci cand demarati o afacere,reclamele sunt foarte importante pentru a aduce noi clienti firmei si pentru a genera vanzari. In procesul de creatie al reclamelor multe elemente trebuie incluse pentru a imbunatati rezultatele. Imbunatatind reclamele afacerea isi va mari si numarul de clienti.

Reclamele tiparite au in general patru parti scrise -- titlu, copie suport, chemare la actiune si numele companiei. Acestea sunt de obicei mai importante decat copia deoarece sunt mai eficiente in atragerea atentiei cititorilor si iti poate prezenta imediat produsul sau serviciul intr-un mod dramatic sau care motiveaza. Doar daca nu vinzi propria lucrare de arta sau fotografii, vizualizarile pe care le vei folosi vor fi ori desene sau fotografii de la furnizorii tai sau lucrari de arta fara drepturi de autor (clip art) gasite in cartile clip-art si imaginile decupate din programele de computer. Asadar alege cea mai puternica vizualizare dintre ele " cea care atrage cel mai mult privirile si explica cel mai bine ce vinzi"si treci la copie.

Cel mai proeminent fragment de copiere - titlul, nu trebuie numai sa functioneze cu vizualizarea ta, amplificandu-i intelesul, dar sa atraga atentia cu un cuvant, expresie sau propozitie care sa proclame beneficiile pentru piata tinta. Un expert a scris ca titlul este acel ceva care schimba parerea, comentariul care are cel mai mare efect in vanzari pe care il faci inainte sa parasesti biroul unui posibil client care pana atunci a raspuns numai negativ. Altii indica spre eficacitatea titlurilor standard "Vanzari", "Gratuit" si "Cumpara acum si economisteste."

Colecteaza idei care ti se potrivesc de la agentii tai de vanzari, din publicitatea din dosarul tau, si din carti de publicitate. Si aminteste-ti ca nu cuvintele vand atat de mult dar ideile pe care le exprima; stabileste-ti mesajul si apoi gaseste cuvinte care sa il exprime.

Sub titlu suportul copie explica premiza titlului si adauga beneficii secundare sau siguranta ca cititorii vor fii suspiciosi in legatura cu titlul, cum ar fii siguranta al aceleiasi calitati bune cand oferi un "pret nou mai mic." La sfarsitul acestei copii, ca o semnatura, este o chemare la actiune impulsionand cititorul sa raspunda ("Suna pentru o programare astazi," sau "Vanzarea se termina pe 21 martie").

Intr-o reclama de succes aspectul este uneori la fel de important ca informatia in sine. Aspectul reclamei trebuie sa fie adaptat publicului tinta. Doar punand niste cuvinte pe o  bucata de hartie nu determina clientii sa cumpere.