Atunci cand demarati o afacere,reclamele sunt foarte importante pentru a aduce noi clienti firmei si pentru a genera vanzari. In procesul de creatie al reclamelor multe elemente trebuie incluse pentru a imbunatati rezultatele. Imbunatatind reclamele afacerea isi va mari si numarul de clienti. Reclamele tiparite au in general patru parti scrise -- titlu, copie suport, chemare la actiune si numele
O reclama este un stimul. Aceasta trebuie sa treaca de tiparele psihologice alte clientilor pentru a atrage atentia si a influenta perceptia. Acesta este principalul obiectiv al unei reclame. Designerul poate petrece mult timp si poate lua diverse decizii pentru a gasi un mod de a exprima ideea principala intr-un mod interesant care sa capteze atentia publicului catre ideea principala. Atragerea
Publicitatea online, numita si publicitate pe internet este o forma de publicitate care foloseste Internetul pentru a trimite mesaje promotionale consumatorilor. Aceasta include, marketingul prin e-mail, marketingul pe motoare de cautare, marketingul social si media, multe tipuri de dispozitive de divertisment inclusiv publicitatea prin bannere, si reclamele pentru telefonul mobil. Ca si alte medi