Blog pagina 6 - articole Firma Productie Publicitara

Elemente de productie publicitara outdoor

Publicitatea outdoor se poate face prin diverse medii de prezentare, de la panouri pana ala postere si plasari de obiecte, fiecare comunicand publicului tinta un mesaj. Mesajul poate fi pentru determinarea achizitionarii unui produs, pentru o calatorie, poate fi pentru o campanie politica sau pentru caritate. De semenea un panou outdoor poate avea si scop informativ, facand un anunt de interes pub

Parti esentiale intr-o reclama de succes

Atunci cand demarati o afacere,reclamele sunt foarte importante pentru a aduce noi clienti firmei si pentru a genera vanzari. In procesul de creatie al reclamelor multe elemente trebuie incluse pentru a imbunatati rezultatele. Imbunatatind reclamele afacerea isi va mari si numarul de clienti. Reclamele tiparite au in general patru parti scrise -- titlu, copie suport, chemare la actiune si numele

Importanta culorilor in reclame

O reclama este un stimul. Aceasta trebuie sa treaca de tiparele psihologice alte clientilor pentru a atrage atentia si a influenta perceptia. Acesta este principalul obiectiv al unei reclame. Designerul poate petrece mult timp si poate lua diverse decizii pentru a gasi un mod de a exprima ideea principala intr-un mod interesant care sa capteze atentia publicului catre ideea principala. Atragerea

Legea nr. 457 din 01/11/2004 privind publicitatea si sponsorizarea pentru produsele din tutun

Art. 1. - Prezenta lege stabileste masuri cu privire la publicitatea produselor din tutun, precum si cu privire la promovarea acestora in presa si in alte publicatii tiparite, in emisiuni radiodifuzate, prin servicii ale societatii informationale si prin sponsorizarea in domeniul tutunului, inclusiv prin distribuirea gratuita a produselor din tutun, in vederea prevenirii consumului produselor din

Legea nr. 185/2013 privind amplasarea şi autorizarea mijloacelor de publicitate

Art. 1.Prezenta lege stabileşte cadrul legal care stă la baza exercitării activităţii de amplasare a mijloacelor de publicitate în localităţi, inclusiv pe drumurile publice din România, în vederea asigurării condiţiilor pentru un cadru construit coerent, armonios, sigur şi sănătos, pentru protecţia valorilor mediului natural şi antropic, pentru prezervarea calităţ

Pagina