Art. 4 lit. c) din Legea nr.148/2000 privind publicitatea defineste publicitatea comparativa ca fiind „acea publicitate care identifica explicit sau implicit un concurent sau bunurile ori serviciile oferite de acesta. Deci publicitatea comparativa consta in confruntarea propriilor produse sau servicii cu cele ale unui concurent, intr-o maniera de natura sa evidentieze publicului avantajele c
Publicitatea outdoor este focalizata pe marketing pentru publicul dinamic care se afla in spatii publice, in mijloace de transport, sau in locatii comerciale specifice. Reclamele outdoor se impart in patru categorii: panouri, reclama atasta pe banci sau alte elemnet asemanatoare, reclame atasate pe mijloacele de transport si altele. Promovarea produselor si serviciilor a avut un rol important pen
Publicitatea outdoor se poate face prin diverse medii de prezentare, de la panouri pana ala postere si plasari de obiecte, fiecare comunicand publicului tinta un mesaj. Mesajul poate fi pentru determinarea achizitionarii unui produs, pentru o calatorie, poate fi pentru o campanie politica sau pentru caritate. De semenea un panou outdoor poate avea si scop informativ, facand un anunt de interes pub
Atunci cand demarati o afacere,reclamele sunt foarte importante pentru a aduce noi clienti firmei si pentru a genera vanzari. In procesul de creatie al reclamelor multe elemente trebuie incluse pentru a imbunatati rezultatele. Imbunatatind reclamele afacerea isi va mari si numarul de clienti. Reclamele tiparite au in general patru parti scrise -- titlu, copie suport, chemare la actiune si numele
O reclama este un stimul. Aceasta trebuie sa treaca de tiparele psihologice alte clientilor pentru a atrage atentia si a influenta perceptia. Acesta este principalul obiectiv al unei reclame. Designerul poate petrece mult timp si poate lua diverse decizii pentru a gasi un mod de a exprima ideea principala intr-un mod interesant care sa capteze atentia publicului catre ideea principala. Atragerea