Blog pagina 2 - articole Firma Productie Publicitara

Cum se face un banner in Photoshop

Un banner web este un termen familiar. Este in general imaginea din partea de sus a unui website, pe care se gaseste numele companiei si logo, sau poate fi o reclama sau una din doua, atunci cand apare pe site-uri comerciale. Un banner trebuie sa fie informativ, atractiv si care sa convinga vizitatorii sa ramana in zona.  Prima metoda de a face un banner este  folosind Photoshop. Se cr

Cum se face un poster

Un poster poate fi facut manual: 1. Scoti creioanele colorate. A face un poster manual poate fi foarte amuzant si nu exista reguli reale de urmat. Mai jos urmeaza cateva sfaturi despre cum poti face un poster. 2. Ia o bucata alba de hartie sau un carton pentru postere. Cand creezi un poster cu mana nu exista o dimensiune limita. 3. Deseneaza 3 linii. Traseaza o linie un pic mai jos de partea

Cum se face o brosura

Atunci cand facem o brosura pentru o afacere este important sa o facem sa arate cat mai profesional. Bosura ta este de obicei cea care ofera o prima impresie despre afacerea pe  care o promovzi si vei dori o brosura care sa deterine oamenii sa te ia in serios. Daca ai nevoie de ajutor pentru un look pro poti urma pasii urmatori: 1. Foloseste cele mai bune instrumente Cauta cele mai bune pro

Sfaturi pentru un logo bun

Un logo profesional poate fi intr-o companie, o organizatie sau un produs. Pe de alta parte un logo neprofesional poate avaria un brand sau o marca, precum si portofoliul designerului. Multe logouri aflate in uz sunt neprofesionale si  sunt facute de persoane amatoare. Fiecare crede ca poate desena si proiecta un logo dar simplele cunostiinte de Photoshop nu sunt suficiente. Exista cateva pro

Art Directing

Directorul de arta, in productia publicitara nu este in mod neaparat seful departamentului de art. In practica publicitara moderna directorul de arta lucreaza in tandem cu cel care se ocupa de imprimari. Echipa lucreaza in mod normal impreuna pentru a gasi noi concepte cunoascute si ca idei principale pentru comert, mailuri, brosuri sau alte productii publicitare, iar cel care se ocupa de imprimar

Pagina