O firma de productie publicitara este un serviciu dedicat crearii, planificarii si operarii cu productii publicitare si uneori de a promova aceste produse pentru clienti. O firma de productie publicitara este independenta de client si ofera un punct de vedere din afara unei companii care de exemplu depune efortul de a vinde produse clientilor. O agentie poate de asemenea sa opereze cu numeroase pi
Art. 22. - Este interzisă amplasarea mijloacelor de publicitate luminoase pe suporturile existente care nu au fost destinate publicităţii, cum sunt: stâlpii de telecomunicaţii şi/sau electricitate, instalaţiile de iluminat public, instalaţiile de semaforizare. Art. 23. - (1) Pot fi amplasate panouri publicitare, ecrane şi publicitate luminoasă pe calcane, pe faţade, pe tera
1. Departamentul de creatie Oamenii care creaza reclamele alcatuiesc inima unei agentii de publicitate. Agentiile de publicitate moderne isi formeaza proprii desenatori si directori de arta in echipele de creatie. Echipele de creatie pot fi parteneriate permanente sau pot fi formate de la un proiect la altul. Directorul de arta si cel care se ocupa de printare raporteaza unui director de cr
Virtual orice mediu poate fi folosit pentru reclame . Reclamele comerciale pot include picturi pe pereti, bannere, mobilier pentru strazi, flyere printate si carti de vizita, publicitate radio si TV, bannere web, teme pentru telefoane, carucioare de cumparaturi, popupuri web, reclame in statiile de autobuz, reclama realizata de promoteri, imprimeuri pe mijloacele de transport in comun, bannere ata
Un banner web este o reclama folosita pe internet. Aceasta forma de reclama online include bannere pe paginile web. Se incearca atragerea traficului pe un site web prin efectuarea unui clik pe banner care are linkul site-ului respectiv. Reclama este cunoascuta ca ”link spre”. In multe cazuri bannerele sunt trimise de un server central. In scopul determinarii celor mai importante