Blog pagina 5 - articole Firma Productie Publicitara

Departamentele unei firme de productie publicitara

1. Departamentul de creatie Oamenii care creaza reclamele alcatuiesc inima unei agentii de publicitate. Agentiile de publicitate moderne  isi formeaza proprii desenatori si directori de arta in echipele de creatie. Echipele de creatie pot fi parteneriate permanente sau pot fi formate de la un proiect la altul. Directorul de arta si cel care se ocupa de printare raporteaza unui director de cr

3 medii principale pentru productiile publicitare

Virtual orice mediu poate fi folosit pentru reclame . Reclamele comerciale pot include picturi pe pereti, bannere, mobilier pentru strazi, flyere printate si carti de vizita, publicitate radio si TV, bannere web, teme pentru telefoane, carucioare de cumparaturi, popupuri web, reclame in statiile de autobuz, reclama realizata de promoteri, imprimeuri pe mijloacele de transport in comun, bannere ata

Elemente importante pentru bannerele online

Un banner web este o reclama folosita pe internet. Aceasta forma de reclama online include bannere pe paginile web. Se incearca atragerea traficului pe un site web prin efectuarea unui clik pe banner care are linkul site-ului respectiv. Reclama este cunoascuta ca ”link spre”.  In multe cazuri bannerele sunt trimise de un server central. In scopul determinarii celor mai importante

Publicitatea comparativa

Art. 4 lit. c) din Legea nr.148/2000 privind publicitatea defineste publicitatea comparativa ca fiind „acea publicitate care identifica explicit sau implicit un concurent sau bunurile ori serviciile oferite de acesta. Deci publicitatea comparativa consta in confruntarea propriilor produse sau servicii cu cele ale unui concurent, intr-o maniera de natura sa evidentieze publicului avantajele c

Importanta publicitatii outdoor

Publicitatea outdoor este focalizata pe marketing pentru publicul dinamic care se afla in spatii publice, in mijloace de transport, sau in locatii comerciale specifice. Reclamele outdoor se impart in patru categorii: panouri, reclama atasta pe banci sau alte elemnet asemanatoare, reclame atasate pe mijloacele de transport si altele. Promovarea produselor si serviciilor a avut un rol important pen

Pagina