Blog pagina 7 - articole Firma Productie Publicitara

Legea nr. 457 din 01/11/2004 privind publicitatea si sponsorizarea pentru produsele din tutun

Art. 1. - Prezenta lege stabileste masuri cu privire la publicitatea produselor din tutun, precum si cu privire la promovarea acestora in presa si in alte publicatii tiparite, in emisiuni radiodifuzate, prin servicii ale societatii informationale si prin sponsorizarea in domeniul tutunului, inclusiv prin distribuirea gratuita a produselor din tutun, in vederea prevenirii consumului produselor din

Legea nr. 185/2013 privind amplasarea şi autorizarea mijloacelor de publicitate

Art. 1.Prezenta lege stabileşte cadrul legal care stă la baza exercitării activităţii de amplasare a mijloacelor de publicitate în localităţi, inclusiv pe drumurile publice din România, în vederea asigurării condiţiilor pentru un cadru construit coerent, armonios, sigur şi sănătos, pentru protecţia valorilor mediului natural şi antropic, pentru prezervarea calităţ

Legea nr.148 din 26 iulie 2000 privind publicitatea

CAPITOLUL I    Dispozitii generale     Art. 1. - Prezenta lege are drept scop protecția consumatorilor de produse și servicii, protecția persoanelor care desfășoară o activitate de producție, de comerț, prestează un serviciu sau practică o meserie ori o profesie.     Art. 2. - abrogat     Art. 3. - abrogat   &

Avantajele publicitatii online

Publicitatea online, numita si publicitate pe internet este o forma de publicitate care foloseste Internetul pentru a trimite mesaje promotionale consumatorilor. Aceasta include, marketingul prin e-mail, marketingul pe motoare de cautare, marketingul social si media, multe tipuri de dispozitive de divertisment inclusiv publicitatea prin bannere, si reclamele pentru telefonul mobil. Ca si alte medi

Publicitatea outdoor

Publicitatea outdoor functioneaza bine pentru promovarea produselor din zone geografice specifice. Imprimeurile pe banci si pe mijloacele de transport public pot avea un efect important pentru micile afaceri, si fiecare campanie outdoor de succes incepe cu promovarea unui brand sau a unei semnaturi specifice companiei. Semnele outdoor sunt folosite pentru potentialul oferit de faptul ca grupurile

Pagina