Art. 1. - Prezenta lege stabileste masuri cu privire la publicitatea produselor din tutun, precum si cu privire la promovarea acestora in presa si in alte publicatii tiparite, in emisiuni radiodifuzate, prin servicii ale societatii informationale si prin sponsorizarea in domeniul tutunului, inclusiv prin distribuirea gratuita a produselor din tutun, in vederea prevenirii consumului produselor din
Art. 1.Prezenta lege stabileşte cadrul legal care stă la baza exercitării activităţii de amplasare a mijloacelor de publicitate în localităţi, inclusiv pe drumurile publice din România, în vederea asigurării condiţiilor pentru un cadru construit coerent, armonios, sigur şi sănătos, pentru protecţia valorilor mediului natural şi antropic, pentru prezervarea calităţ
CAPITOLUL I Dispozitii generale Art. 1. - Prezenta lege are drept scop protecția consumatorilor de produse și servicii, protecția persoanelor care desfășoară o activitate de producție, de comerț, prestează un serviciu sau practică o meserie ori o profesie. Art. 2. - abrogat Art. 3. - abrogat &
Publicitatea online, numita si publicitate pe internet este o forma de publicitate care foloseste Internetul pentru a trimite mesaje promotionale consumatorilor. Aceasta include, marketingul prin e-mail, marketingul pe motoare de cautare, marketingul social si media, multe tipuri de dispozitive de divertisment inclusiv publicitatea prin bannere, si reclamele pentru telefonul mobil. Ca si alte medi
Publicitatea outdoor functioneaza bine pentru promovarea produselor din zone geografice specifice. Imprimeurile pe banci si pe mijloacele de transport public pot avea un efect important pentru micile afaceri, si fiecare campanie outdoor de succes incepe cu promovarea unui brand sau a unei semnaturi specifice companiei. Semnele outdoor sunt folosite pentru potentialul oferit de faptul ca grupurile