Blog pagina 7 - articole Firma Productie Publicitara

Legea nr.148 din 26 iulie 2000 privind publicitatea

CAPITOLUL I    Dispozitii generale     Art. 1. - Prezenta lege are drept scop protecția consumatorilor de produse și servicii, protecția persoanelor care desfășoară o activitate de producție, de comerț, prestează un serviciu sau practică o meserie ori o profesie.     Art. 2. - abrogat     Art. 3. - abrogat   &

Avantajele publicitatii online

Publicitatea online, numita si publicitate pe internet este o forma de publicitate care foloseste Internetul pentru a trimite mesaje promotionale consumatorilor. Aceasta include, marketingul prin e-mail, marketingul pe motoare de cautare, marketingul social si media, multe tipuri de dispozitive de divertisment inclusiv publicitatea prin bannere, si reclamele pentru telefonul mobil. Ca si alte medi

Publicitatea outdoor

Publicitatea outdoor functioneaza bine pentru promovarea produselor din zone geografice specifice. Imprimeurile pe banci si pe mijloacele de transport public pot avea un efect important pentru micile afaceri, si fiecare campanie outdoor de succes incepe cu promovarea unui brand sau a unei semnaturi specifice companiei. Semnele outdoor sunt folosite pentru potentialul oferit de faptul ca grupurile

Reclamele

Reclamele in afaceri sunt o forma de comunicare a marchetingului folosita pentru a incuraja, convinge sau manipula vizitatorii, ascultatorii sau uneori un grup specific care sa realizeze anumite actiuni. Cel mai frecvent rezultatul dorit  este acela de a conduce comportamentul cumparatorului in legatura cu o oferta speciala, o idee politica sau  o reclama ideologica. Acest tip de munca a

Pagina