Un logo profesional poate fi intr-o companie, o organizatie sau un produs. Pe de alta parte un logo neprofesional poate avaria un brand sau o marca, precum si portofoliul designerului. Multe logouri aflate in uz sunt neprofesionale si sunt facute de persoane amatoare. Fiecare crede ca poate desena si proiecta un logo dar simplele cunostiinte de Photoshop nu sunt suficiente. Exista cateva pro
Directorul de arta, in productia publicitara nu este in mod neaparat seful departamentului de art. In practica publicitara moderna directorul de arta lucreaza in tandem cu cel care se ocupa de imprimari. Echipa lucreaza in mod normal impreuna pentru a gasi noi concepte cunoascute si ca idei principale pentru comert, mailuri, brosuri sau alte productii publicitare, iar cel care se ocupa de imprimar
Identitatea corporativa este imaginea unei corporatii sau a unei afaceri in mintile publicului, precum clientii, investitorii si angajatii. Identitatea corporativa este principalul obiectiv al departamentului de comunicatii dintr-o corporatie, acesta avand responsabilitatea de a construi imaginea unei firme, sau un brand prin folosirea elementelor de marketing. Pozitionarea si USP-ul fiind cunosc
In domeniul creatiei publicitare nu exista o teorie a creativitatii, ci doar unele principii ce trebuie respectate si cateva metode care pot fi folosite. Majoritatea specialistilor considera ca in domeniul comunicatiei publicitare, crearea ideilor nu se realizeaza pe baza unui proces deductiv ce s-ar putea incadra in etape bine definite. Are loc un proces de inductie ce faforizeaza descoperi
Partea cea mai importanta intr-un newsletter este continutul. Este adevarat ca si designul joaca un rol vital in afectul asupra cititorului si asupra lizibilitatii. Newsletterul trebuie sa ofere si un mesaj puternic. Aceasta inseamna ca continutul trebuie sa fie lizibil, folositor si plin de semnificatie pentru cititori. In timp ce marile desene vor atrage atentia cititorilor continutul bun ii va