Pentru realizarea unei brosuri corecte in primul rand se strang idei si exemple. La fel ca in orice material printat pe care planifici sa il produci, o buna idee este sa cauti borsuri similare. Pentru a te familiariza cu stilurile, grafica si modurile de exprimare poti folosi un model pentru a iti creea propria brosura. Atunci cand o parte insemnata a vanzarilor se obtine ca urmare a vanzarile di
Panourile sunt reclame outdoor mari situate pe o structura, aflate in mod special in zonele cu trafic intens. Panourile prezinta reclame mari care pot fi vazute atat de masini cat si de soferi. Fiind foarte mari si cu sloganuri reprezentative, si fiind usor de vazut panourile sunt destinate si zonelor cu vanzari intense. Unele panouri sunt pozitionate in cele mai inalte locuri posibile, in z
Unul din cele mai importante elemente intr-o reclama este textul si tipografia. Acestea au importanta atat in publicitatea printata cat si in media. Tipografia este arta crearii si aranjari textului intr-o maniera vizuala. Cu toate reclamele plasate in fata clientului este important ca designul sa fie folosit in asa maniera incat sa atraga atentia cititorilor si sa le dea posibilitatea sa inteleag
Capitolul I - Dispozitii generale Art. 1 Prezenta lege are drept scop protectia comerciantilor impotriva publicitatii inselatoare si a consecintelor defavorabile ale acesteia, precum si stabilirea conditiilor in care publicitatea comparativa este permisa. Art. 2 (1) Dispozitiile prezentei legi se aplica continutului materialelor publicitare si mesajelor publicitare, oricare ar fi mijlocul de com
Publicitatea inselatoare este reprezentata de folosirea falsului in reclame reprezentarea gresita a produselor, ceea ce poate influenta in mod negativ alte firme producatoare si de asemenea si cumparatorii. O reclama are potentialul de a convinge oamenii faca tranzactii comerciale pe care altfel le-ar ignora. In aceasta categorie putem sa intalnim cu urmatoarele forme de publicitate inselat