Blog pagina 4 - articole Firma Productie Publicitara

Textul in productia publicitara

Unul din cele mai importante elemente intr-o reclama este textul si tipografia. Acestea au importanta atat in publicitatea printata cat si in media. Tipografia este arta crearii si aranjari textului intr-o maniera vizuala. Cu toate reclamele plasate in fata clientului este important ca designul sa fie folosit in asa maniera incat sa atraga atentia cititorilor si sa le dea posibilitatea sa inteleag

Legea nr. 158/2008 privind publicitatea inselatoare si publicitatea comparativa

Capitolul I - Dispozitii generale Art. 1 Prezenta lege are drept scop protectia comerciantilor impotriva publicitatii inselatoare si a consecintelor defavorabile ale acesteia, precum si stabilirea conditiilor in care publicitatea comparativa este permisa. Art. 2 (1) Dispozitiile prezentei legi se aplica continutului materialelor publicitare si mesajelor publicitare, oricare ar fi mijlocul de com

Publicitatea inselatoare

Publicitatea inselatoare este reprezentata de folosirea falsului in reclame reprezentarea gresita a produselor, ceea ce poate influenta in mod negativ alte firme producatoare si de asemenea si cumparatorii. O reclama  are potentialul de a convinge oamenii faca tranzactii comerciale pe care altfel le-ar ignora. In aceasta categorie putem sa intalnim cu urmatoarele forme de publicitate inselat

Firma de productie publicitara

O firma de productie publicitara este un serviciu dedicat crearii, planificarii si operarii cu productii publicitare si uneori de a promova aceste produse pentru clienti. O firma de productie publicitara este independenta de client si ofera un punct de vedere din afara unei companii care de exemplu depune efortul de a vinde produse clientilor. O agentie poate de asemenea sa opereze cu numeroase pi

Reguli generale privind amplasarea panourilor publicitare, a ecranelor şi publicităţii luminoase

Art. 22. - Este interzisă amplasarea mijloacelor de publicitate luminoase pe suporturile existente care nu au fost destinate publicităţii, cum sunt: stâlpii de telecomunicaţii şi/sau electricitate, instalaţiile de iluminat public, instalaţiile de semaforizare. Art. 23. - (1) Pot fi amplasate panouri publicitare, ecrane şi publicitate luminoasă pe calcane, pe faţade, pe tera

Pagina